onsdag, februari 23

The Lady!

Jag kanske inte är världens största Lady Gaga fan, men visst sjutton kan jag se vilken extrem entertainer hon är.
Hennes kreativa outfits och sköna stil är jag ett stort fan av, dessutom verkar hon ha en personlighet man gärna skulle vilja ha, smart, klipsk och rolig.

Fast att jag inte gillar den musik som spelas av hennes på radion, betyder inte att jag gillar annan musik av henne. Det finns två akustiska låtar av henne på Youtube som jag verkligen har fastnat för.
Här kommer hennes otroligt vackra och karakteristiska röst fram och dessutom får hon visa sina skills på pianot.


Här på något Holländskt TV-program visar hon en jädrans bra version av låten "Pokerface".



Med nästan 9 miljoner views antar jag att många redan har sett detta klipp. En akustisk version av "Paparazzi", live på någon radiostation, helt outstanding!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar