torsdag, februari 17

Morning Glory!

Igår hade jag precis fått min varma kopp te med honung, suttit mig bekvämt vid datorn och bara andades ut och försökte tina upp, när telefonen ringde.

Dom hade kaos på jobbet och jag fick fem mins på mig att slänga mig i en taxi. Det var väldigt mycket strul och jag var lite off, men försökte göra så gott jag kunde. Vid 23.00 var jag hemma igen, helt slut.
Jag fick dock taxi fram och tillbaka, samt en god hamburgetallrik, och det var ju helt frivilligt. Mina vänner som jag skulle spela med blev nog inte så glada, men ibland är det ju oförutsägbara saker som händer tyvärr.

Idag är jag helt mör i kroppen, vilket troligtvis beror på promenaderna igår. Är jag så otränad att jag får träningsvärk av att gå? Då var det verkligen på tiden att jag började!

Idag börjar jag jobba 12:30 så jag har en mysig sovmorgon. Sen är jag ledig hela helgen, så jag ska inte klaga.

Jag fick massa söta kattbilder skickade till mig igår, på lilla Bono. Han är så godissöt.

Haha, här blundar han för blixten och jag tyckte det var lite skojigt att han blev totalt misslyckad på bild. Annars är han ju så fotogenisk. Men kika in hans otroligt vackra päls!

Jag är helt kär i hans lilla nos...

...dock såg han väldigt sur ut på denna bilden. Men vem skulle inte vara det när man får en kamera tryckt i ansiktet när man ligger och sover (med blixt dessutom). "Hey, sleeping over here, off you go!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar