onsdag, februari 16

Soooo cold!

Yay första dagen med att gå till och från jobbet...och jag tacka till och med nej till skjuts hem, dutti!

Låt mig säga som så, ditvägen gick bra, men hem var det isande kyla. Det tog ungefär 80 mins ToR, så jag får räkna med (nu på vintern) 40 minuter per sträcka. Så när jag börjar 5:45, måste jag alltså gå hemifrån vid 5!!! Holy smokes. Men när jag är envis, är jag väldigt envis. Ger jag mig fanken på något brukar jag inte ge mig i första taget.




Idag invigde jag min vintageväska jag köpte i Göteborg för hundra år sedan, den passade perfekt att ha till min långa Anna Holtblad kappa. Under hade jag en riktigt tjock sticka kofta också från AH. Frös inte om fötterna en endaste gång, Doc'sen är så himla bra, toksköna att promenera i också.


Brrrr! Snoret frös i näsan, förlåt för lite för mycket info, men så var det. Ögonfransarna frös ihop och mitt hår var alldeles vitt.
Vill ni veta en helt sjuk sak, när jag var liten hade jag tokraka tänder, vilket störde mig som tusan, så jag började trycka tänderna i underkäken mellan min framtänder för att dom skulle bli snedda och jag skulle få tandställning. Tror ni jag ångrar mig idag? Mini Glittra var en riktigt sjuk individ. Man ser också att ena framtanden är lite bakom den andra, helt mini Glittras förtjänst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar