söndag, april 3

Extra large living!

En pizza senare sitter jag nu här för mätt för mitt eget bästa. Jag har lovat mig själv att storstäda idag, men det känns mycket roligare att krypa ner med "The Green Hornet" och mysa. Framförallt efter jag hörde hur mycket S och E skrattade när det tittade på den.

Sommaren 2010 när vi var i London var jag väldigt inne på vintage-butiker. Jag och T nosade då upp en skitsnygg Mulberry väska för, om jag inte minns fel, 70£ som jag efter en halvtimmas velande till slut inte köpte. Istället gjorde jag nog världens sämsta köp, en riktigt Burberry väska som tyvärr luktade så mycket mögel att den aldrig gick att använda.

Nu hittade jag i stort sätt samma väska igen, denna gången ny, och den kostar nästan 7000 kronor.


Och jag lovar er, den vi hittade var till och med snyggare. Ibland vill man slå sig själv.

När vi ändå är inne på Burberry måste jag ju bara visa mitt "NEED"-objekt denna månad. Det är konstigt men allt som heter "Burberry Prorsum" är så jädra snyggt, och inte bara för att det kostar en årsinkomst. Ni vet vid det här laget att jag har en gigantiskt förkärlek till trenchcoats och så ser man Burberrys och vill bara gråta för att man aldrig kommer få den.


Kostar väll en så där 20k.

Jag lovade bilder och bilder kommer lite senare, hold on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar