måndag, juni 27

After rain comes...

Så har min ledighet blivit verklighet. Känns helt underbart efter en vecka av jobb och lite huvudvärk (aka försovningen).

Idag har naturen verkligen förstummat mig. Det är så vackert just nu så att jag nästan får tårar i ögonen. Dessutom luktar det grönska och blomster lite varstans. Jag blir helt salig.

Jag har faktiskt jobbat exakt hela dagen, så har inte så mycket att rapportera. Förutom att jag har investerat i ryggsäck så jag kan springa hem från jobbet. Det är nog för mig det allra bästa sättet att verkligen få min springrunda. Man måste ju hem. Dessutom går det alltid lite bättre när man vet att man är på väg hem och inte bara springer för springandets skull.


På väg hem! Jag kan intyga att den var skön att springa med, trots att den ser lite fullmatad ut.




Helt underbart att springa till denna åsynen. Spegelblankt vatten, härlig temperatur och goda dofter. Jag älskar att molnen avspeglar sig i vattnet. Tyvärr får man inte fram hur vackert rosa himlen var, mobilen är som sagt inte vass när det kommer till foton.


Den här lilla rackaren stötte jag på när jag skulle till jobbet på morgonen. Den var så himla söt och orädd. Igelkottar är extremt coola djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar