söndag, juni 5

All good things comes in three's.

Som rubriken påpekar är det tre personer som har fastnat i mitt huvud idag. Alla helt olika varandra, men riktigt bra på sina egna sätt.

Zac Posen behöver nog ingen introduktion, som den stora amerikanska designern han är. Men jag har i alla fall en minicrush på denna herre, som är öppet gay och lycklig med sin pojkvän Brian Callahan.

En annan minicrush har jag på denna herre, helt enkelt för att han är jä-la rolig. Han heter Dane Cook och jag upptäckte honom i filmen "My Best Friend's girl", en ganska rolig romantisk komedi som skiljer sig väldigt mycket från andra kletiga romantiska komedier. Titeln får mig dock att rysa.
Hans röst är helt amazing och hans komiska timing.



Jag är ju tokig i Star Trek just nu och när Iman dök upp som en shapeshifter gick jag i taket. Se henne som en riktig kooling och farligt snygg i "Star Trek - The Undiscovered country".
Star Trek är genialisk och så in i helskotta rolig, på ett härligt subtilt sätt.

Sist, men inte minst, så älskar jag nedanstående bild.



Nu sova, fotboll imorgon. Nattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar