lördag, juni 4

Let the bodies hit the floor!

Jag älskar kroppar. Nu snackar vi inte sylvassa och sjukt vältränade, utan vanliga kroppar. Dessutom älskar jag hud, att röra vid och sniffa på.

Min egna kropp är jag dock inte riktigt kompis med, men så länge den står, går, andas och driver på, ska jag egentligen inte klaga.

Kanske är jag extremt fokuserad vid kroppar nu eftersom sommaren närmar sig och jag har ganska svårt med det. Jag gillar inte att visa hud och det har inget med tjock eller smal att göra. Jag bara gillar det inte.
Min hud och jag har inte varit kompisar på väldigt väldigt många år. Och vi krigar extra mycket när den vill ut i solen och jag vill att den ska stanna inne. Vem behöver fiender liksom...man har ju sig själv.

Men några som visar hud, kropp och allt däremellan är flickorna i italienska Vouge, som jag skrev om igår. Men, igår såg ni bara toppen av isberget.





Det är vackert och plus size! Jag skulle vilja se lite mer rumpor som dessa på alla dessa modebloggar och modesidor jag läser.

Några som dock är långt ifrån plus size, är herrarna nedanför. Ford Models presenterar sin manliga modeller för sommarvisningarna i Brasilien. Sexigt, snyggt eller "var är min kudde jag måste gömma mig"? Du bestämmer.

GUYS FROM FORD SUMMER 2012 from 4x5 on Vimeo.


Imorgon ska ni få kika in i Acne paketet! Nu ska jag ta min kudde och gömma mig.
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar