onsdag, augusti 10

Semester woho!!!!!!!!!!!!!

Jag är SÅ tillbaka.

Nu slänger jag ihop lite lådor med kläder för jag ska flytta! Medan jag packar tänker jag på att Expressen och Aftonbladet gjort mig så j----a förbannad denna sommar. Journalistik i sin absolut renaste och finaste form.

Eller vad sägs om 6 framsidor som handlar om att Marie och whatshisname (ärligt, jag minns det inte och orkar inte googla) gjort slut. WE DON'T FU*KING CARE!

Men absolut, den historian förtjänar lika mycket skriverier som terrordådet i Norge. Ungefär samma katastrof.

Apropå den hemskheten. Dom två hela sidorna Expressen skrev om angående hur det "extremt våldsamma spelet World of Warcraft" drev gärningsmannen till att göra det han gjorde. Deras analyser och djupa journalistik gjorde verkligen att jag kände mig övertygad.

17 miljoner människor spelar spelet, en är en fullbordad dåre = det är garanterat spelet som ligger bakom.

Men mina underbara vänner! Jag har så saknat att få skriva, i lugn och ro, och nu får jag det. Nu kan jag äntligen lägga ner lite tid på min lilla blogg.

Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar