tisdag, oktober 4

Gotta Love Pics!

Här kommer några exempel på vad man inte ska ha på sig om man råkar hamna i en situation där ett mugshot är nödvändigt.








Nu till något helt annat.

Om ni inte känner till Zombie Boy så kan jag meddela att det är en Kanadensisk herre vid namn Rick Genest. Varför han går under pseudonymen kommer ni förstå nedan, men det är inte det som gör dessa mode/artistiska bilderna ganska unika.


Den nedre bilden är hur han ser ut varje dag, och den över är retuscherad. Retuscherad på det sättet att man tagit bort vissa delar av hans tatueringar. Han är en looker där under, men en zombie-liker som jag, ser heller inget fel med det andra.

Jag har skrivit mycket om systrarna Olsen på senaste känner jag, och nu ska jag fortsätta med det också (ja, jag är en sucker för "Elizabeth & James" också). Nu lanserar dom sin väskkollektion, deras imperium når inga gränser, den som ändå var tvilling.

En av väskorna i kollektionen var lite mer exceptionell än dom andra. Den har inte bara en prislapp på 34.000 dollar, utan är också gjord i alligatorskinn. Det som kanske är mest bisarrt i hela historian (som för övrigt inte är det minsta bisarr alls) är att det var den första väskan som såldes slut.
Är den snygg? Hmm, avgör själv.



Jag tycker personligen den inte håller mycket emot sötaste sötisen från LV.


En annan donna vars imperium fortsätter att växa är Emma Watson, sockersöt på framsidan av ELLE UK's november utgåva.


It's so fluffy I think I'm gonna die!

Sist men absolut inte minst *trumvirvlar*.....

...jag ska ju snart på min underbara systers bröllop och kan inte sluta kolla på klänningar. I finally have a place to wear them!

Jag har en ny crush på "Jill Stuart", allt verkar falla mig i smaken. Det står mellan fyra klänningar och tre par skor.





Ska man på sötaste bröllopet i världshistorian (pfft prinsar i England), så ska man.


Cutest EVER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar