fredag, november 18

Picture Me Perfect!

Jag ska promenera iväg till stan, måste kanske gå i mina dyra UGG's en gång för alla. Dessutom är det ju bra motion, tar cirka 50 minuter att komma dit.

Det blir inköp av kylskåpsmagneter (trodde aldrig jag skulle sakna det, men det gör jag, fult eller inte) och nagellack. Fick massa erbjudande i brevlådan idag, både från Kicks och Åhlens, så bara att smida medan järnet är varmt som dom säger.

Ni ska få se mina naglar, helt otroligt vad dom älskar handkrämen jag inhandla ifrån LUSH, växer som aldrig förr och inga hemska nagelband som jag normalt sett har.


Till vackra naglar matchar vackra ringar. Denna kollektion, M.C.L Designed by Matthew Campbell Laurenza s/s 2012, är något av det vackraste jag sett. Ringar, broscher och armband i en helt egen design.




Så har det varit premiär av senaste Twilight filmen och jag måste säga att Kristen ser killer ut i sin outfit. Dock kan jag inte uttala mig om filmen i sig, varken sett den eller någon av dom andra. Här sågas ingenting, trots att klassiska tjej-filmer oftast får en "tönt"-stämpel på sig, vilket är tråkigt. Ganska lustigt att det ska vara så, gäller i stort sett allt.
Tillbaka till bilderna dock, så gulligt att dom kelas lite också inför kamerorna.



Så har Elizabeth Olsen visat sig igen, alltid lika söt...


...likaså Chloe. Dock var dessa damer inte på premiären av filmen, utan på MOMA-galan (museum of modern art). Där hyllades en av mina absoluta favoritregissörer, Pedro Almodovar, under en tillställning sponsrad av Chanel.

Almodovar har betytt så himla mycket för mig, hans filmer går rakt in i hjärtat och stannar där. Jag brukade gå ner till videobutiken och hyra en film varje dag när jag bodde i en sunkig lägenhet i Bromma, och bara drömma mig bort, ofta till Almodovars verk.


My personal Jesus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar