fredag, november 18

Wazzap?

Tänkte uppdatera er om lite vad jag kommer att ha för mig och hur framtiden på bloggen kommer att se ut.

Till att börja med ska jag försöka komma i form, och då menar jag prova olika metoder med kost och motion. Allt kommer att dokumenteras i bilder här på bloggen, till och med dom hemska före-bilderna.
Kanske är det framförallt kosten jag vill experimentera med. På senaste har jag läst en del om olika matrutiner och om hur fastande kan påverka båda din vikt och framförallt din hälsa. Med rätt kost kan du dessutom bekämpa sjukdomar bättre, bra i förkylningstider.

Nästa vecka, från och med den 21 november till och med den 2 december kommer jag att åka till Stockholm och göra mitt årliga klädarbete. Två gånger per år åker jag ner (nej, jag åker ju upp nu för tiden) och hjälper till med roliga event, ni får givetvis följa med på resan.

Min kamera är äntligen intakt med en laddare (den glömde jag någonstans i sommar) så nu kommer det också att vara lite högre kvalitet på foton jag postar.

Jag har haft sedan en tid tillbaka en stark vilja att starta ett eget företag, detta är en lång resa som kommer att starta i mitten av december. Det är kanske inte så svårt att förstå vad jag vill göra, jag browsar mode, smink och hudvård minst 4 timmar/dag. Å andra sidan betyder det att jag måste fundera på huruvida jag vill satsa på film eller inte. Att göra film är ju trots allt en barndomsdröm, men det som krävs för att ta sig fram i film-Sverige är kanske något jag saknar.
Dels är jag alldeles för blyg och dels är jag hemsk på att sälja mig själv och mina egengjorda produkter. Att sälja andras, känns mindre skrämmande.

Slutligen så väntar andra stora och underbara förändringar som jag ännu inte kan dela med mig av, men som gjort att jag går runt med ett leende på läpparna varje dag.

Jag håller er uppdaterade och bloggen ska vara en av mina prioriteringar just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar