måndag, januari 16

Golden Globes!

Det har ju varit fancy pants fest i drömfabriken Hollywood och Golden Globes har delats ut. Den "lilla förfesten" till den stora Oscarsgalan brukar bjuda på en hel del fina klänningar i kategorin svindyr. Så även i år.

Här kommer några smakprov, först på snygga outfits...


Emma Stone.

Sofia Vergara

Salma Hayek


...och så dom som inte föll mig i smaken...

Amanda Peet. För mycket spets, för mycket volanger, för färglöst på ett tråkigt sätt. Sandaler?

Jessica Biel. Samma som ovan + mormors gardin. Tråkiga skor.

Natalie Portman. Jag fattar inte den här klänningen alls. En lite hylla att vila armen på, vid höften? Lanvin, gör om och gör rätt. Natalie är alldeles för söt för att ens kunna kläs dåligt.


Piper Perabo. Genomskinlig klänning på Golden Globes känns så fel. Jag kan se dina trosor!

Morena Baccarin. Samma som ovan, fast boobs! Inge fel att visa lite cleavage, men det här var inte smickrande i mitt tycke, ordet taxöron var det första jag tänkte. Elakt som sjutton, men jag är ärlig nu.


...och så några sådana varken bu eller bä klänningar.

Zooey Deschanel i en "one of a kind" Prada.

Mila Kunis. Fint, men så himla tråkigt i mitt tycke.


Angelina Jolie. Jag tyckte hon var riktigt vacker, och lite annorlunda emot hur hon brukar klä sig på galor. Japan var det första ordet som poppade upp när jag såg henne. Hon ser ut som en geisha och ja, flaggan.

2 kommentarer: