tisdag, februari 28

Female Things!

Det är väldigt synd om mig, så jag måste ligga och läsa skvallertidningar i soffan med en värmekudde på magen.

Näe, så synd om mig är det inte, bara jobbigt och lite smärtsamt. Alla vi tjejer vet hur det är. Förutom dom lyckliga som knappt vet vad mensvärk är (ja, jag hatar er lite).

Roligt hur ynklig man blir dessa dagar. Jag påpekar nog en gång varje timme till T hur himla ont jag har. Jag tror han har förstått det, eftersom jag sagt det varje månad i mer än två år nu.

Nu till något lite mer upplyftande. Jag fyndade en kavaj för hela 200 kronor för några veckor sedan och idag invigde jag den.


Bilden är inte den bästa, men kavajen kommer från märket "Minimum" och finns på hos "Silly Swan" för 200 kronor just nu (jag hoppas den finns kvar). Enkel att ha som casul-kavaj istället för en kofta eller liknande. Snygga klassiska sidenslag kring halsen, helt klart värt varje krona.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar