lördag, februari 18

Upcoming!

Ohh idag har jag massa skoj att posta om. Bland annat har jag provat massa roliga MAC-produkter.

Det är faktiskt ganska lustigt, men smink kom in ganska sent i mitt liv, så allt är så nytt för mig. Dessutom sminkade jag mig knappt under min skoltid, så jag får liksom börja från noll på ett "äldre" ansikte.

Jag minns att jag lånade min lillasysters kritor (målarkritorna cryon) för att måla mina ögonbryn till skolfotot, men jag köpte min första dyra hudkräm som 16-åring.

Då visste jag inte hur mycket man kan göra med smink, eller att JAG kunde kunde göra något med smink. Det var för svårt att sminka sig, så jag valde att låta bli.
Alla kan dock lära sig och oavsett hur mycket sminkfilmer man tittar på, så måste man lära sig på sitt egna ansikte. För det blir aldrig som i filmerna kan jag konstatera.

 Ses senare!


make a gif online

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar