torsdag, april 12

Lock and Load!

Det var minst sagt en händelserik dag igår. Bra och dåligt. Fast slutet gott, allting gott.

Vi skulle äta lite middag med T's arbetskompis. Både jag och T går ut i trapphuset och stänger dörren, men inser att ingen av oss har nycklar med oss. Vi har en sådan dörr som låser när man slår igen den, it's a dangerous game.
T glömmer dessutom sin plånbok i lägenheten, så det blir lite kaos ett tag. Eftersom jag inte står på lägenheten (lång historia), så måste T visa legitimation och med plånboken i lägenheten blir det svårt.

Ja, ni förstår, det blir lite rörigt.

Vi ringer jouren, givetvis är klockan efter 16, så kostar det 400 pix. Det slutar dock med att vi går på en långpromenad med M och Ozzy i väntan på låskillen.

När han väl kommer går allt smidigt och vi kommer iväg till "Den Saliga Munken", äter en god stekt röding och har riktigt trevlig.

Jag bar dessutom min manga-kjol, som är så söt så hälften vore nog. Tyget är bland det vackraste jag sett och kallas för "manga-dots".

Väl hemma blev det lite gejmande och sedan kikade vi på dom tre sista avsnitten av kanske den bästa dokumentären som någonsin gjorts (exklusive "Planet Earth") "Metal Evolution". Alla borde se den, oavsett om ni gillar hårdrock eller ej.


Kläder Anna Holtblad, stövlar Hunter, glasögon Rayban
Läppstift i färgen Good to go ifrån M.A.C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar