tisdag, april 10

My Day - Captured by the Phone

Jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Så egentligen är detta den tråkigaste tråden ever made by a human. Lik förbenat skapar jag den. Förbered er också på en sjuårings "min sommar"-historia. För så kommer jag att skriva. Jag är så in i Norden trött.

1. Jag klev upp. Somnade med blött hår. Mitt hår är en lång och ohärlig historia just nu. Snart är det  sju månader sedan jag gjorde något med det. Okej, jag har varit framme lite med saxen och småklippt, men annars är det så gott som orört.

Detta extremt läskiga foto får representera detta.



2. Jag gick ut och sprang. Det gick bättre idag än det gjort på länge. Benen har inte alls velat springa.


3. Efter lite övningar och en snabbdusch åkte "AH!"-tröjan på. Den är verkligen helt underbar och dessutom handstickad. Så för dagen såg jag ut så här. Fast för er står det "!HA", funkar ju också.


4. T och jag åkte iväg och handla. Vi skulle handla mjölk, men det blev stuffs för 800 kronor.

Sen gjorde vi pannkakor, med riktigt fancy-pants ägg direkt från hönorna. Hur smaskigt är inte det. Jag tyckte pannkakorna smakade godare än någonsin.
T's föräldrar köper äggen från sin granne på landet.

Vi gjorde extremt mycket pannkakor. T sa receptet och jag lyssnade bara med ett halvt öra. När han sa mjölk, hörde jag mjöl. Så då var vi tvungen att dryga ut allt. Det blev 8 ägg, 8 dl mjöl och väldigt mycket mjölk.


5. Sen drog T till jobbet och jag gjorde massa annat ointressant skit. En av sakerna var att leka med min nya telefon och lyssna på en himla massa musik....



...en annan var att leka med en redigeringsapp som heter "Instagram". Min utbud av bilder på telefonen är väldigt begränsat, så tyvärr blir det bara jag, jag och återigen jag. Men ni får trots allt en lite inblick i vad man kan göra i appen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar