tisdag, april 10

Second Hand Handbags

Jag har skrivit om "Portero Luxury" förr, en sida som säljer dyrgripar mycket billigare. Såsom handväskor, smycken, kläder och allt annat designerhusen skapar.

Allt är second hand, men oftast i väldigt bra skick. Jag har själv inte beställt därifrån ännu, men skulle jag investera i en fin handväska, skulle jag aldrig köpa den i nyskick. Dels är jag för snål, men också för fattig.

I dagens nyhetsbrev hade dom två saker jag verkligen inte kan släppa. En klocka och en handväska, signerade "Chanel" och "Hermes". Klockan ligger på cirka 10 lökar och väskan på 15, den som ändå hade pengar. Dock är detta, tro det eller ej, mycket bra priser för båda.





Vill man däremot satsa lite mindre pengar, kanske en vanligare variant av väska kan vara ett alternativ. Denna LV kostar cirka 2,500 kronor.



Och vill man blåsa på rejält, ska man verkligen investera i denna helt sprillans nya (straight from the catwalk) "Burberry Prorsum".




Och så till en liten annorlunda nyhet. För första gången (någonsin?) ska en man pryda ett omslag på en high-end modetidning. Tidningen "ELLE" (UK) kommer att ha ingen mindre än David Beckham på framsidan av deras utgåva i juli.

Helt ensam, inte tillsammans med något kjoltyg. Jag lovar att posta när detta blir verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar