måndag, augusti 13

Det Har Ju Varit OS

Jag vet att man aldrig ska referera till en rubrik i sin skrift, men det är exakt så det är, det har varit OS och jag älskar OS. Under OS sover, äter och lever man OS.

Såg ni förresten avslutningen? Det var ett x antal forna storstjärnor dom dammat av där må jag säga.

Ska bara snabbt visa mina två nya kärlekar. Ni har sett dem tidigare, men bara liggande i kartong och papper. Så här kommer några riktigt crappy bilder på mina pjucks och min älskade blus jag fyndade på Net A Porters mega-rea.

Business in the front...

...party in the back. Precis som en hockey-frilla. Från Karl Lagerfeld's linje "Karl".
The pjucks från See by Chloe.

And...

...all...

...together now.
Och det var slutet på "the crappy photo session" för idag. Men visst gjorde jag grymmaste fynden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar