måndag, augusti 26

En Lång Dag

Jag fick med mig två bananer till jobbet idag. Så jag åt två bananer till lunch. Not enough!!!!

Sen visade det sig ganska snabbt att det skulle bli en helvetesdag, och det blev det. Vi fick inte iväg leveranser i tid, alltså övertid. Utöver det, tunga lyft och springandes.

Dom där två jädra bananer gjorde inte mycket nytta alls. Till saken hör också att jag sprang innan jobbet och inte hann käka frukost.

En ren och skär skitdag där jag gått runt och varit hungrig hela dagen och absolut inget går att göra åt saken.

Nog om det.

Det var i alla fall jädrans skönt att springa på förmiddagen innan jobbet. Ett varmt och mysigt väder och löpsteget kändes ganska lätt.

Kolla in kaoset vi har hemma. Jag får prioritera, springa eller städa. Fuck städa. Min lägenhet hyr jag, min kropp bor jag i. Vilken borde man vårda bäst?

Efter löpning, hur tungt det än var, blir man bara glad. En stökig lägenhet känns så trivialt.

Vi har ju fördelen att ha Stadium Outlet här i Norrköping. Det finns säkert på fler ställen, men jag bor nästan granne med den i Norrköping.

Igår åkte vi förbi och handlade lite grejs som kan behövas. Jag köpte en munkjacka, en keps, en sport-BH och en jobbtröja. Allt som allt blev det typ 500 spänn.

Munkjacka från Reebok typ 200 spänn. Riktigt tunt och skönt tyg, perfekt för träningen eller efter träningen. Eller varför inte bara att mysa i hemma. Inga stora emblem eller konstigheter. Multifunktionell!
Keps 100 pix. För dom där dåliga hårdagarna. Eller när man tränar på morgonen och helst inte vill att någon ska titta på en för att man varken har borstat tänderna, kammat håret eller ens sett sig själv i spegeln ännu.

Sport-BH med nät mellan boobsen, så in i helskotta skönt. För där blir man alltid så svettigt när man tränar (eller jag blir). Denna kan jag rekommendera. Märket heter Shock Absorber och jag tror den kostade 150 eller 200 kronor. Den är riktigt snygg i ryggen också.

Nu ska jag träffa John Blund. Så syns imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar