måndag, augusti 26

Ett Litet Tips

Om du har planer på att träna utomhus till hösten/vintern kan jag verkligen rekommendera Casall Luminous Jacket.

Jag har sprungit och tränat i denna jacka i helt vidriga väder och den har verkligen hållit måttet. Dels håller den dig torr och dels syns du ordentligt för trafiken, även under de mörka vintermånaderna.  Jackan har fina stora reflexer och inte så mycket som en tråd har lossnat, trots att den utsatts för ganska omild hantering.

Dessutom tycker jag att jackan är ganska stylish, men jag älskar orange så inte så konstigt. Lite roligare än dom klassiska gula reflexvästarna.

Just nu finns den på Campadre för endast 299 kronor (jag köpte min för cirka 500 pix). Jag såg dessutom att den rosa reflexvästen, i samma stil, finns för 149 kr. Fördelen med den är att den är lite längre baktill och det kan vara ganska skönt när temperaturen börjar gå nedåt.



Dyngsur efter en löprunda nu i sommar.

Vädret bakom mig är klassisk blötsnöstorm. Fel dag för glasögon, rätt dag för jackan.


Slasklöpning.
Skyfall i början av sommaren. Här syns det hur mycket jackan hjälper i mörka förhållanden. Du syns!

Försök förbise mina knäppa miner och se det briljant med jackan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar