onsdag, augusti 21

Sweet Like Sugar

Jag är så extremt inne på söta dofter just nu. Allt som luktar godis, kokos och sockrigt. Ni vet sådana dofter som får andra att må illa eller få huvudvärk. Dom älskar jag.

Pink Sugar (Aquolina) är min nya religion. Allt dom rör vid går hem hos mig.

Införskaffade den nya Pink Sugar doften Gold Sugar och det blev genast en ny favorit. Doftar ganska olikt originalet, men med samma söta karaktär.

Det roliga med Aquolinas dofter är att det enbart är en EdT, men doften håller i sig med samma intensitet som en parfym. Kanske till och med snäppet värre.

På jobbet brukar folk säga att man känner om jag är där redan i entrén. Det är kanske inte ett så bra betyg, men samtidigt visar det vad denna lilla EdT har för krafter.

Jag kan också säga att denna (Gold Sugar), och dess storasyster (Pink Sugar), går ingen obemärkt förbi. Inget doftar som dessa dofter och många älskar den, men jag har också haft dom som påpekar att jag luktar sååååå sött. 

Jag tänker som så. Det finns betydligt värre saker att lukta som än godis. Så det så!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar