torsdag, augusti 26

Busy little bee.

Jag har varit lite upptagen med att smygflytta lite, men nu fick jag en liten paus till att skriva.
Vårt första mission blev att försöka få in alla femtioelva datorer och skärmar i ett lite rum på 12 kvm. Vi fick bygga ett eget skrivbord helt enkelt. Iväg till byggmax och köpa brädor och sedan hem och snickra. Vi fick ihop ett 240 cm skrivbord som passar perfekt. Dessutom hittade jag en fin färg baserad på kokosnöt, som inte bara är mer snäll mot miljön, utan också avger en svag doft av kokos när man målar (även efteråt).

Färgen kostar 149 kronor och kulören i detta fall är Nejlika.
Så här fint blev det.


Vi har bara flyttat över det allra viktigaste.

Smink och hudvård (en bråkdel).

Kaffebönor, pressobryggaren och kaffekvarn.

Robert Downey Jr och Jude Law.

Lite skor och många connie's.

Frukost. Kör med egengjord mussli just nu, mycket godare och nyttigare.

Vi köpte ett extra stort täcke så vi ska kunna använda samma =) Riktigt mysigt och burrigt.

Hittade en riktigt bra ansiktstvätt från LdB för endast 39 kronor. Passar perfekt för känslig och torr hud. Precis vad jag behövde. Tar dessutom bort allt smink utan problem.

Nu ska jag ladda upp med mera kaffe och fortsätta stöka och böka i vårt lilla rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar