tisdag, augusti 17

Påminnelse!

Jag vet att många verkligen älskar Odd Molly. Vill bara påminna er om att det är utvalda plagg till mycket bra priser på www.campadre.com från klockan 12.00. Jag har beställt av dem många gånger, oftast får man vänta länge på sakerna, men priserna är oslagbara. Jag gillar dem.

Smakprov av kampanjen nedan.



Båda kostar 350 kronor. Inget för mig, men söta var de.

När jag ändå är här kan jag passa på att skriva lite om Cheap Monday och två plagg från deras nya kollektion. Jag vill verkligen ha dem. Skulle kalla dem Casuals med en edge. I like. Vad jag gillar ännu mera är deras priser!



Helt i min smak för cirka 500 lappen.


Jag gillar deras leggings också för cirka 400 kronor.

Jag shoppar ju nästan uteslutet på nätet, så kan tyvärr inte säga vad de kostar i butiken. Hittade dessa på en amerikans sida. Ska visa mer från dem senare. Har letat fram guldkornen bland nykomlingarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar