torsdag, september 23

Glittra goes paparazzi!

Idag har mina föräldrar kommit på besök. Vi åkte till stan och jag shoppade en hel del, dock inget till mig själv.
Fyra presenter åt folk på jobbet av diverse karaktär. En som slutat, en som fyller 20 år, en som slutat + gift sig och en som ska gifta sig. Det var av halvt panikartad karaktär jag sprang omkring på stan för att hitta något som passar dem alla.

Sedan gick jag, Tosse och Mamma + Pappa och åt en okej middag på O'Learys. Vi var inte uppklädda eller kände för något mer fancy. Dessutom hade M+P bilat sedan klockan 5 på morgonen.

I bilen på väg till stan fick jag syn på en tjej som hade en riktigt skön stil. Jag ninjade några paparazzibilder och kände mig som ett creep där jag satt i bilen med teleskoplinsen framtryckt i bilrutan. Förlåt för jag körde en paparazzi på dig, men din stil är så himla klockren.


Presenterna! Två av mina favoritviner, en korg med massa finare bakgrejer (fancy vaniljsocker osv), en korg med massa gottis och till sist en presentkort till en butik man bara får gå på när man fyllt 20 år.

Den snygga tjejen som troligtvis kommer stämma mig inom kort!



Och så jag då...fullmånen ligger likt en gloria ovan mitt huvud på första bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar