onsdag, september 22

Slå två flugor i en smäll!

Som jag nämnde tidigare så har jag kommit på ett nytt trick för att få igång träningen. På morgonen (det vill säga 04:30) packar jag väskan med träningskläder, får skjuts av min underbara till jobbet och springer hem på eftermiddagen. Jag har tur att sträckan hem är ganska perfekt för att springas.

Fördelen är att när jag kommer hem är jag helt klar med dagen. Nu kan jag skutta i duschen, äta och sedan är kvällen vigd åt mys och fritid. Träning och jobb är redan bortgjort.

Jag tycker det funkar perfekt. För ska jag ta mig hem får jag helt enkelt springa eller promenera. Så jag sätter mig medvetet i en sits där jag inte kan slacka ur. Om min kära pojkvän är upptagen så promenerar jag till jobbet och springer hem, att springa till jobbet går ju icke i mitt fall.

Annars har jag inte gjort mycket denna veckan. Storhandlat för 1500 pix på ICA Maxi. Vår kyl just nu är inte att leka med. Senare idag ska jag iväg på stan och hitta tre stycken presenter, kanske till och med fyra, till mina kära kollegor som slutar eller fyller år.


Vårt kylskåp, stökigt och proppfullt =)



Shopping some foodzor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar