tisdag, september 14

Städdag!

Inget skoj att rapportera idag tyvärr. Min första lediga dag på evigheter, så blir jag tvungen att visa min lägenhet. Dock hade den stått orörd hela sommaren, så för att kunna visa den var jag tvungen att fara hem och städa.
Det tog två timmar att få fason på den. När jag var klar, får jag ett sms där dom som skulle kika på den skriver att dom struntar i det. Mycket irriterande!

Visst jag fick den städad, men hade hellre gjort annat idag. Ska bli skönt när jag inte har det kontraktet längre.

Min söta pojkvän har byggt massa fina hyllor till vårt lilla krypin. Allt för att jag ska få plats med allt mitt bråte. Han är så underbar. Återigen använde vi den lite mer miljövänliga färgen jag skrivit om förr, som luktar kokos.



Han dokumenterade allt eftersom jag jobbade och inte hann se hur hyllorna blev till.


Jag kan i alla fall säga att de blev jättefina och passar perfekt in i rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar