lördag, oktober 8

Weekend update!

Jag har börjat helgen med att kolla in dom fyra första avsnitten av "The Rachel Zoe Project", säsong fyra. Det är så jädra bra! Till och med T fastande lite, trots att han hatar denna typ av TV-serier.

Sen kollade jag säsong sex av "Keeping up with the Kardashians", det tyckte han var skit, men jag var underhållen. Men jo, det är faktiskt inte bra, men ändå så där så att man fastnar.

Jag log lite för mig själv när jag satt och kollade reality-såpa, åt chips och gosade med toksöta/svindyra katter, medan T satt och gick igenom Amerikanska skivkontrakt via telefon. Tror aldrig jag känt mig mer som dom där Hollywoodfruarna på TV, tror dock inte dom skulle röra vid chips när jag tänker efter.

Sen åt vi massa skräpmat och kollade lite kvalitets-TV, "Criminal Minds". Jag drack min första lyx-milkshake ifrån MAX, vilket troligtvis är det godaste jag någonsin smakat.

Det har kommit lite bilder från "Snow White" som kommer på biograferna i mars. Vilka fantastiska kostymer, man blir nästan tårögd. Skaparen bakom är ingen mindre än Eiko Ishioka, Oscarsbelönad för sina kreationer i "Bram Stoker's Dracula".









Det har också kommit oretuscherade bilder, som vanligt får man väll säga, på Madonna från hennes fotografering för tidningen "W".
Folk älskar verkligen att lägga ut bilder på henne och peka ut alla rynkor (LV-kampanjen, D&G-kampanjen). Hon är 53 år för sjutton, vad tror folk?
Sen står det alltid samma text: "Awesome body for a 53-year old". Nej, hon har en killer kropp för vilken jädra ålder som helst, det existerar liksom inte underhudsfett på henne. Hennes kropp kanske inte faller alla i smaken, men oavsett är hon extremt vältränad och deffad, 53 år eller 23 år.

Nu till några roliga klipp som ni kan skratta in helgen med.







Just ja! Jag letar ju klänningar för fulla muggar till The Wedding, men jag blev lite sugen på kostym efter att jag såg denna bilden. Mycket snyggt!



Fast inga leopardklackar för min del, utan dom röda jag visat tidigare med rosetten.

Vill ni fynda lite i helgen ska ni använda koden "Sharelove20" på The Outnet så får ni 20% på ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar