måndag, mars 5

Serier Som Gått Downhill!

På senaste tycker jag att en hel drös med serier blivit mycket sämre. Visst finns det dom som bara blivit bättre också, bland annat "The Walking Dead" och "Castle", men i det stora hela har antingen jag förändrats eller vissa serier.

På min topplista över serier som gått downhill ligger följande:


"Two And A Half Men" (det enda som håller serien flytande är karaktären Allen)

"White Collar" (det började ju så bra)

"2 Broke Girls" (dom senaste avsnitten har varit pinsamt dåliga i mitt tycke)


Jag såg precis senaste "White Collar" och ville bara gömma ansiktet i kudden för att det var så pinsamt skrivet manus.
Publiken är inte alla bakom flötet. ALLT behöver inte pekas ut, vi fattar.  Att gå i slowmotion är inte alltid coolt eller snyggt, framförallt inte för femtonde gången.

Vilket slöseri på bra skådisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar