torsdag, augusti 16

A Good Day

Igår var det en sådan där härlig dag när man får saker gjorda. Ibland undrar man varför man inte gör saker direkt, känslan efteråt är ju trots allt så himla amazing.
Nä, istället skjuter man saker framför sig och då är känslan den totala motsatsen. Human nature (mänskliga naturen låter inte bra) är mycket intressant och väldigt komplex.

Först var jag ute och spatsera. Jag blev otroligt fascinerad av alla äppelträd som nu har så mycket frukt att dom hänger till backen.

Gjorde en god ägg- och baconsallad med spenat som bas. Jag kan verkligen rekommendera Creme fraiche vitlök/parmesan som dressing, god och med mindre skit i.

Städa och sortera.

Glas och silver faller mig mycket i smaken just nu.

Hemsk hylla att torka. Tog över en timma. Den måste bort.

Leka med T's nya leksak. Han var som ett barn på julafton. Denna lilla platta med namnet "Nexus" kommer till Sverige i oktober.

Äta resterna efter en bra dag. Osmakligt att min fot kom med där, men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar