fredag, september 6

@ The Front Row

På morgonen när jag vaknar brukar jag många gånger börja dagen med att kika på bilder. Idag blev det till exempel en bildkavalkad av gårdagens "2013 Style Awards".

Det är roligt att se vad folk (aka kändisar) har på sig och åt vilket håll kläder, hår, smink och styling är på väg.

Jag menar, oftast är dessa stjärnor överösta med erbjudanden av designerkläder och fancy pantsy accessoarer, så vad de i slutändan väljer är alltid lite intressant (eller totalt ointressant). Deras stylister har koll på det senaste inom hår- och sminktrender och det avspeglar sig på dessa kändisar, ibland mycket ibland bara en smula.

Jag följer inte trender alls. Givetvis blir jag inspirerad, men i slutändan vet jag vad som passar mig och min kropp. Idag känns det som man kan köra på lite vad som helst, förr eller senare blir det trendigt i alla fall.

Kändisar som samlas för att kika på catwalken under modeveckorna finns det gott om. En kändis på första raden blir alltid fotad. It's good PR people!

Så, är man inte inbjuden (grrr), så får man kika på dem genom någons kameralins istället. Här följer ett härligt axplock av kändisar som suttit på första raden dom senaste femton åren:




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar